Spletna stran Tenis-Medvode.si

Za teniški klub Spin Medvode smo prenovili spletno stran. Vse skupaj se je začelo s skrbnim načrtovanjem vsebinske zasnove strani, o čemur je nekaj razmišljanja navedenega v nadaljevanju.

Vsebinska zasnova strani ‘Tenis Medvode’

Običajno strani povezane z lokalnim športnim klubom nimajo tržne vloge v smislu, da bi bile same sebi namen za doseganje določenega finančnega učinka, temveč predvsem informacijsko (informiranje obstoječih članov in povezanih interesnih skupin) in prodajno (vpis novih članov, pridobivanje novih pokroviteljev). Tržna vloga spletne strani pa se kaže zgolj kot ena izmed možnosti, kjer se lahko dodatno izpostavi lokalne pokrovitelje. Če izhajamo iz gornje predpostavke, potem so interesne skupine spletne strani naslednje:

  • Igralci
  • Starši
  • Trenerji
  • Pokrovitelji
  • Lokalni mediji

V nadaljevanju je vsaka posamezna interesna skupina posebej obdelana.

Igralci

Katere informacije iščejo ali radi vidijo igralci na strani? Poleg nekih osnovnih informacij kot je urnik vadbe in aktualna obvestila, išče ta ciljna grupa predvsem dinamiko, komunikacijo, zabavo! Zato je pomembno na stran integrirati povezavo z vsemi aktualnimi social mediji, kot so Facebook, YouTube in drugi. Spodbudo k njihovi aktivnosti običajno povzročijo predvsem video posnetki, slike in druga multimedija, ki je potem predmet diskusije. Razsežnosti tovrstnega marketinga spletne strani so izjemne.

Starši

Starši so verjetno tisti, ki največkrat obiščejo spletno stran lokalnih klubov. Tu je potrebno ločiti dve skupini staršev. Eni so tisti, ki šele razmišljajo o tem, da bi svoje otroke vključili v aktivnost, druga skupina pa so starši otrok, ki že vadijo.

Za ‘nove’ starše je pomembno, da na strani najdejo vse informacije povezane z vpisom otroka v klub, predstavitev aktivnosti, usmeritve, itd. Pomembno je, da si ustvarijo pozitivno mnenje in zaupanje o okolju, kamor bi pripeljali svojega otroka. Jasno mora biti napisano, kaj lahko pričakuje in koliko jih bo to stalo. Imeti morajo informacije o trenerjih, urnikih vadbe, tekmovanjih, disciplini na igrišču, razvojnem programu otroka od mini in midi tenisa naprej, poletnih šolah, … Ker vsi starši niso bili nekoč tenisači, potrebujejo tudi informacije o opremi, ki jo otroci potrebujejo, zelo aktualne so kakšne vaje in lažji treningi v obliki video vsebin, ki jih lahko otroci opravljajo tudi samostojno izven organizirane vadbe.

‘Obstoječi’ starši iščejo povsem druge vsebine. Aktualne novice povezane s skupino, kjer trenira njihov otrok, rezultate in kratka poročila iz turnirjev, prihajajoče dogodke, kjer so še posebej navdušeni, če je njihov otrok poimensko naveden oz. pozitivno izpostavljen (to pomeni ponovno delitev vsebine po družbenih omrežjih…). Pri skupinskih športih je pomembno tudi, da obstaja neka mailing lista, kamor se lahko prijavijo in so o vseh aktualnih zadevah obveščeni po elektronski pošti.

Trenerji

Trenerji so tisti, ki spletno stran obiskujejo predvsem kot administratorji v smislu, da prispevajo sveže vsebine za stran (aktualna obvestila, poročila iz turnirjev, razvojni načrti, plani treningov, plani tekmovanj, …). Trenerska sekcija mora biti na strani ustrezno predstavljena (kdo so trenerji, katere sekcije pokrivajo, kakšne izkušnje imajo, kako so pedagoško usposobljeni, …), kar je pomembno predvsem za starše in otroke.

Pokrovitelji/ Partnerji

Tudi pokrovitelji so tisti, ki obiskujejo spletne strani klubov, ki jih sponzorirajo. Zanima jih seveda tradicija in pomen kluba v lokalnem okolju, pretekli in predvsem aktualni rezultati, ki jih sekcije dosegajo, njihova medijska izpostavljenost, … Vsekakor jim je potrebno na ustrezen način predstaviti tudi vse možnosti sodelovanja s klubom, kot npr. glavni pokrovitelj, pokrovitelj določene sekcije, pokrovitelj turnirja, pokrovitelj poletne ali zimske lige, pokrovitelj z izobešenim panojem na igrišču, pokrovitelj športne opreme, … Prečesati je potrebno vse možnosti pokroviteljstva in jih ovrednotiti ter potem jasno napisati v smislu: možnosti so sledeče, stanejo toliko in za to dobiš točno to in to.

Lokalni mediji

Lokalni mediji so ali pa bi vsaj morali biti redni obiskovalci spletne strani, kjer morajo imeti na voljo celostno grafično podobo v najrazličnejših formatih, ki jih potem lahko prosto uporabijo v svojih prispevkih (logotip, uradno slikovno gradivo, audio in video posnetki). Medijem morajo biti na voljo tudi vsi podatki in rezultati tekmovanj, da jih lahko povzamejo in posredujejo dalje.

Tehnološka, grafična in funkcionalna zasnova strani

V tehnološkem smislu stran temelji na WordPress tehnologiji. Uporabili smo zadnjo aktualno in brezplačno temo TwentyThirteen (2013) in jo prilagodil potrebam in vsebinam kluba. Na novo je bila narejena predloga za domačo stran, tako da so se vanjo vključili gradniki, znotraj otroške teme (Child theme) pa so bile prilagojene tudi nekatere druge podstrani. Med ključnimi uporabljenimi vtičniki so novice, koledar in galerija. Seveda so v spletno stran vključeni tudi drugi vtičniki, kot npr. Facebook modul, ali pa npr. modul za partnerje/ sponzorje kluba.

Rezultat – nova spletna stran ‘Tenis Medvode’

Vabljeni se k ogledu nove spletne strani teniškega kluba Spin iz Medvod na spletnem naslovu http://www.tenis-medvode.si/. Če vam je stran všeč, kliknite na LIKE gumb in tako izrazite vaše mnenje.

Tenis Medvode

Tudi vi razmišljate o novi spletni strani?

Če bi tudi vi radi prenovili vašo obstoječo spletno stran ali naredili novo na osnovi WordPress tehnologije, nas kontaktirajte. WordPress spletna tehnologija vam omogoča, da z zelo nizko investicijo pridete do zavidljive spletne strani.

, ,